воскресенье, 10 февраля 2019 г.

Екскурсія до бібліотеки

                     

                       



Екскурсія  до бібліотеки
Мета: поглибити знання дітей про бібліотеку, правила користування нею, роботу бібліотекаря. Збагачувати лексичний запас дітей словами: «стелаж», «формуляр», «книгосховище». Виховувати інтерес до книжок, дбайливе ставлення до них, повагу до праці бібліотекаря. Розвивати естетичні почуття під час перегляду книг.
                                               Хід екскурсії
I. Організація класу
Психогімнастика:
Треба всім нам привітатись:
«Добрий день!»
Всім, хто є всміхніться:
«Добрий день!»
II. Актуалізація опорних знань учнів.
1. Загадка.  Всім про все вона розкаже
                      І малюночки покаже
                       Усіх розуму навчить,
                       Хоч сама завжди мовчить.
2. Бесіда:
- Для чого потрібні книги?
- Які є книги?
- Чи є книги у вас вдома?
- Хто їх вам читає?
- Де живуть книги?
- А де живе дуже багато книг?
- Що таке бібліотека?
III. Розповідь вчителя.
-         Слово «Бібліотека» складається з двох частин – «бібліо» і «тека». «Бібліо» - означає книга, а «тека» - сховище. Це означає книгосховище. Бібліотеки є в містах і селах. Книжок у бібліотеці є дуже багато. Є вірші та казки, книги про тварин, про природу та цікаві пригоди. Є словники, довідники та енциклопедії. Є старовинні книги, написані дуже давно. І всі ці книги зберігаються у бібліотеці. Їх можна взяти почитати і повернути назад.
IV. Читання  вірша Ірини Савицької «Загадкова країна». (Його написала учениця четвертого класу  місто Млинів).
В нас така країна є,
Там цікаве все живе.
Добрі люди там працюють,
Що нас люблять і шанують.
Ця країна загадкова
Нас прийняти всіх готова.
Бо її не забуваєм,
Ми бібліотеку знаєм.
На полицях там уряд
Гарні книжечки стоять,
Для дорослих і малят
Можна вибрать, почитать.
Там і вірші, і казки,
І поеми чарівні
Про Вкраїну рідну нашу,
Щось дізнатись теж не важко.
Я сюди завжди ходжу,
Бо читати я люблю.
Хочу знати я багато,
Хочу всім допомагати.
Якщо любиш ти читати,
Хочеш все на світі знати,
Книга тут всього навчить,
Як на світі треба жить.
Тільки книгу ти люби,
Гарно її бережи.
І доріжку до країни
Ти ніколи не згуби.

V. Закріплення правил поведінки у бібліотеці.

-         Що потрібно зробити, прийшовши до бібліотеки?
-         Як треба поводитися у бібліотеці?
-         Чому в бібліотеці не можна голосно розмовляти?
-         Як треба поводитися, виходячи з бібліотеки?

VI. Фізкультхвилинка.
 
VII. Правила користування книгою.
1. Брати книгу чистими руками.
2. Книги потрібно читати акуратно,гортаючи сторінки, не слинити пальців.
3. Користуватися закладками.
4. Не читати книгу під час їжі, не малювати в ній.
5. Любити книгу та берегти її.

VIII. Розповідь бібліотекаря.

-         У кожної книги є свій номер, що складається з букв та цифр. Це – шифр книжки. За цим шифром можна дізнатися адресу книжки, поверх і поличку, де вона зберігається.  Бібліотекар  заводить на кожного читача формуляр, у якому записує назву книги.
( Бібліотекар допомагає дітям вибрати книги та розглянути їх, а найцікавіші пропонує взяти в клас для читання).

IX. Підсумок екскурсії.

-         Де ми сьогодні були?
-         Що вас найбільше вразило під час екскурсії?
-         Що цікавого ви дізналися у бібліотеці?



Комментариев нет:

Отправить комментарий