воскресенье, 23 декабря 2018 г.

Конспект уроку трудового навчання у 1 класі


Конспект уроку трудового навчання у  1 класі
Тема. Види конструкторiв.  Конструювання  з деталей набору «Лего».
Мета: ознайомити дiтей з рiзними видами конструкторiв; розмiром деталей, особливостями  їх з’єднання та правилами користування; розвивати мисленнєвi операцiї на основi  виконання  послiдовностi  трудових  дiй, дрiбної моторики рук i тактильного сприймання на основi складання деталей конструктору; виховувати  вмiння спрямовувати увагу на вчителя, працелюбнiсть, повагу до власної  працi та працi  iнших.
Обладнання: рiзнi  види конструкторiв, iлюстрацiї   iз зображенням рiзних комбiнацiй з конструктора.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
                                                   Хiд уроку
I. Органiзаця класу.
             Пролунав дзвiнок, починається урок.
             Працюватимем старанно,
             Щоб почути у кiнцi,
             Що у нашiм першiм класi
             Дiти – просто молодцi !
              Щоб урок пройшов немарно,
              Треба сiсти рiвно, гарно
              I виконувати те,
              Про що мова зараз йде.
II. Мотивацiя навчальної дiяльностi, повiдомлення теми уроку.
Зiбрати машинку, всюдихiд,
Палац, ракету, пароплав
I навiть цiле мiстечко
Конструктор нам допомагав.
-Сьогоднi  ми з вами ознайомимось з рiзними видами конструкторiв. Будемо вчитись працювати з конструктором «Лего». Це, мабуть, найулюбленiший з конструкторiв, яким  полюбляють  гратися дiти  у всiх країнах.
III. Вивчення нового матерiалу.
1. Ознайомлення дiтей з рiзними видами конструкторiв.
2. Правила роботи з товаришами.
- Поважай працю товариша. Нiколи не бери в руки чужу роботу без дозволу автора чи вчителя. Не ламай чужих виробiв, навiть  якщо вони зробленi неправильно.
- Навчився сам – допоможи товаришу. Пiдкажи, яким прийомом краще зробити потрiбну форму або виправити помилку.
- У спiльнiй роботi з товаришем виконуй вироби чесно. При невдачi не звинувачуй товариша, а допоможи виправити помилки.
3. Фiзкультхвилинка
Щось втомились ми сидiти,
Треба трохи вiдпочити.
Руки вгору, руки вниз –
На сусiда подивись.
Руки вгору, руки в боки –
I зроби чотири скоки.
Ось так, ось так, ось так!
Плеснiть у долоньки раз!
За роботу! Все гаразд!
IV. Практична робота учнiв.
1.Iнструктаж з ТБ. Правила роботи з конструкторами.
2. Вправляння у з’єднаннi деталей конструктора «Лего». Побудуй башту.

3. Гра «Лiтачок».
Загадка. В синiм небi путь моя,
                 Швидше всiх лiтаю я.
                 Маю крила, хоч не птах
                 Люди звуть мене (лiтак).       
Дiти будують лiтачок i готуються до польоту. За сигналом вчителя « Летiть!» - дiти з лiтачками летять у рiзних напрямках. За сигналом «На посадку!» - сiдають за парти.
4. Гра «Збудуй не скрiпляючи».
Збудувати тварину (будiвлю), не скрiплюючи цеглинок.
5. Робота в парах. Гра «Неiснуюча тварина».
Не розмовляти, створити неiснуючу тварину, використовуючи два набори цеглинок i придумати їй назву.
6.  Розбирання моделей, складання деталей у коробки.
V. Пiдсумок уроку.
- Чи сподобався вам урок?
- Якщо урок сподобався – пiднiмаємо цеглинку теплих кольорiв (жовтий, червоний, оранжевий), якщо не сподобався – пiднiмаємо цеглинку холодних кольорiв ( синiй, голубий, зелений).




Комментариев нет:

Отправить комментарий