вторник, 12 марта 2019 г.


Бесіда.  «Здоров’я. Здоровий спосіб життя».
Мета: ознайомити дітей із показниками  здоров’я; розкрити зміст поняття «здоровий спосіб життя»; учити дітей піклуватися про власне здоров’я; виховувати бережливе ставлення до власного здоров’я.
Обладнання: загадки, ілюстративний матеріал.
                                          Хід заняття
Вчитель.
-         Діти, відгадайте загадку.
Коли його маєш,
То про нього не дбаєш,
А коли втрачаєш,
Про нього згадаєш. (Здоров’я)
-         Правильно,це здоров’я.
Словник.
Здоров’я – це правильна, нормальна діяльність організму.
-         Які показники здоров’я нам відомі? Допоможуть їх визначити загадки.
1) Без рук, без ніг, а всіх кладе на постіль. (Сон)
2) Назвіть одним словом загальний душевний стан людини впродовж певного часу. (Настрій)
3) Відчуття, що пов’язане з потребою організму в їжі. (Апетит)
4) Стан фізичних і душевних сил організму. (Самопочуття)
Отже, показниками здоров’я є міцний сон, бадьорий настрій, відмінне самопочуття, гарний апетит.
-         А хто, на вашу думку, повинен піклуватися про здоров’я дітей: батьки, лікар, вчитель, друзі, бабуся, сама дитина? ( Відповіді дітей).
-         Давайте визначимо, що допоможе дитині бути здоровою.


Гра «Будь здоровим»
А) Вчитель називає слова. Коли прозвучать слова, що позначають корисні для здоров’я поняття, діти плескають у долоні.
Зарядка, прогулянка, купання, лежання, лінь, спорт, ігри, обливання, увічливість, неохайність, доброзичливість, здорова їжа, переїдання, чистота.
Б) Вчитель починає, а діти закінчують речення.
Для здоров’я корисно:
Багато… (рухатися)
Гуляти на… (свіжому повітрі).
Уживати корисну….( їжу).
Бути…(охайним, увічливим, доброзичливим).
Вчитель.
-         Діти, ви чули коли - небудь вираз «здоровий спосіб життя»? Що означають ці слова?
(Робота з  ілюстраціями. Діти визначають, що таке режим дня та  розкладають відповідні картинки).



   Здоровий спосіб життя – це дотримання режиму дня, правильне харчування, щоденні заняття спортом, рухливі ігри, активна діяльність і навчання, відсутність шкідливих звичок, у спілкуванні з оточуючими – доброзичливість та ввічливість, дотримання правил культури поведінки.
   Здоровий спосіб життя допоможе зберегти та зміцнити здоров’я . А ще  зміцнюють здоров’я активний відпочинок, спорт, фізична праця та рухливі ігри на свіжому повітрі.
Гра «Здорова їжа».
(Вчитель називає здорову їжу, діти плескають у долоні, а коли чують їжу –«ворога» - мовчать.)
Овочі, фрукти, молоко, торти, тістечка, каша, цукерки, м'ясо, сир, риба, яйця, печиво, горіхи, копчення.
-         Які з продуктів допомагають нам зростати? (М'ясо, молоко, кефір, риба, яйця).
-         Які з продуктів дають енергію? (Гречка, буряк, морква, хліб, гарбузи, яблука, груші).
-         Які продукти зігрівають тіло? (Масло, олія, маргарин, жир, сало).

-        
Запам’ятайте! Їсти потрібно потроху й нечасто. Шкодить здоров’ю жирна та солодка їжа. Така їжа призводить до захворювань і втрати здоров’я.
Надмірне вживання їжі, неякісні та шкідливі продукти викликають отруєння та інші захворювання організму. Ось тому і говорить народне прислів’я: «Їмо, щоб жити, а не живемо,щоб їсти».
Підсумок.
Вчитель.
-         Що означають слова «здоров’я» та вислів «здоровий спосіб життя»?
-         Як берегти своє здоров’я?


Комментариев нет:

Отправить комментарий