пятница, 22 марта 2019 г.

Година спілкування "Вітаміни для здоров’я"


Мета: довести значення вітамінів для здоров’я людини; учити щодня вживати «живі» вітаміни; виховувати бережливе ставлення до власного здоров’я.
Обладнання: малюнки  фруктів і овочів.
                                                Хід бесіди
Гра «Так» чи «ні» ?
(Вчитель ставить запитання, учні хором відповідають)
-         Клас готовий працювати?
-         Продукти харчування вивчати?
-         По групах їх розподіляти?


-     Битися й бешкетувати?
-         Вчасно руку піднімати?
-         Гав ловить, байдикувати?
-         Дружно в групах працювати?
-         Загадки відгадати?
Вчитель.
-         Я хочу, щоб ви, мої любі, були насамперед, здоровими. Здоров’я це безцінний дар, який підносить людині природа. Без нього дуже важко зробити життя цікавим і щасливим. Здоров’я, перш за все, залежить від людини, від того, як вона про нього піклується, від способу життя і від харчування.
Енергія, яку витрачає наш організм у процесі життєдіяльності, відновлюється лише за рахунок їжі, тому вона має бути поживною.
  Сьогодні ми говоритимемо про значення вітамінів для здоров’я людини.
Щоб здоровим буть завжди,
Знай бо ти, дитино,
Що продукти вибирай
Повні вітамінів,
Моркви, яблук, буряків
Їж завжди багато.
На сьогодні відомо понад 50 вітамінів. Позначаються вони спеціальними назвами або буквами латинського алфавіту A, B, C. D.
Вітамін А
На розвиток і ріст і зір
Впливають вітаміни,
Що виростають в гарбузах,
Морквині, горобині.
У яйцях, маслі й молоці,
Вони ще проживають.
Ці вітаміни групи А  -
Її так ще називають.
Вітамін С
Щоб зміцнилися кістки
У дитинстві ранньому,
Більше кладіть у салати
Зелені звичайної.
Їжте часто ви лимони,
Пийте чай з шипшини.
Не забувайте ніколи про С вітаміни.
Вітамін В
Щоб здоровим було серце,
Нерви у порядку,
На дворі ти погуляй
І зроби зарядку.
Їж печінку і сирок,
Масло, хліб, свинину.
У продуктах цих живуть
В – вітаміни.
Вітамін D
У риб’ячому жирі, молоці
D вітаміни
Містяться оці.
Їх дорослим і дітям треба споживати,
Вони зуби і кістки будуть доглядати.
Вчитель.
-         Що означає слово «вітамін»?
-         Де ви його чули?
-         Для чого потрібні вітаміни?
Отже, вітаміни – це сполуки, життєво необхідні для організму людини, для здоров’я дітей та дорослих. Де «живуть» вітаміни?
(Відповіді дітей).
Загадки.
(Діти відгадують загадки та розповідають, яку користь дає названий продукт).
1. Я вітаміном А багата.
Про це усі повинні знати.
Щоб ви високими росли,
Щоб ви веселими були.
Щоб зір здоровим залишати,
Потрібно…(моркву) споживати.
2. Смачний я з супом і борщами,
Зі свіжим маслом, з огірками.
Я є основою життя,
Вітаміном В багатий я.
Кажуть я грубого помолу –
Не забувай мене до столу. (Хліб)
3. Я – другий хліб –
Основа в хаті.
Я вітамінами багата.
Мене лиш правильно варіте,
Щоб вітаміни залишити,
А вітаміни – В і С.
Додайте їх сюди, сальце.
Чудова вийшла страва,
Для справжнього гурмана.
Хто я? Яке моє ім’я? (Картопля).
Гра «Вибери корисну для здоров’я їжу».
Вибрати і назвати корисні для здоров’я продукти.
Гра «Упізнай на смак»
Матеріал : на тарілочці лежать розрізані на шматочки та накриті серветкою фрукти та овочі.
Хід: учитель пропонує дітям за бажанням підійти до столу, заплющити очі, взяти з-під серветки шматочок фрукта, скуштувати і назвати його.
Підсумок бесіди.
Ретельно пережовуй їжу.
Добре пережована їжа краще перетравлюється в шлунку і принесе більше користі нашому організму.
Їж в один і той же час.
Вживай тільки якісні продукти.
Не наїдайся на ніч.
Отже, бережіть своє здоров’я. Їжте корисну їжу, багату на вітаміни.











Комментариев нет:

Отправить комментарий